torstai 31. tammikuuta 2013

7. Jani

Kun Sami jatkoi intissä ajauduin taas yhteen seksisuhteeseen, Janin kanssa. Jani oli 27 ja meillä oli välimatkaa useamman tunnin junamatkan verran. Tapasin Janin vaan yhden ainoan kerran. Matkustin sen kaupunkiin ja se tuli mua asemalle vastaan, aiemmin se oli vaikuttanut hyvin miellyttävältä, mutta kun nähtiin se oli vain lyhyt ja outo. Sillä ei ollut jääkaapissakaan mitään ruokaa, vain jotain bakteeriviljelmiä. Muostan varmaan aina miten mua karmaisi jäädä sinne sen kämppään yöksi. Silloin kadutti seikkailu.Annoin sille kuitenkin, en uskaltanut olla antamattakaan. Mietin mistä taas olin saanut näin helvetin huonon idean lähteä kauas kotoa kertomatta keenellekäänm issä todella olen..


Janilla oli aika iso, muttei se osannut sitä käyttää. Vannoin sen olevan viimeinen seikkailu ja että jatkossa keskittyisin suhteeseeni Samin kanssa.

2 kommenttia:

  1. Veikkaan tän blogin pitäjää trolliks. Tai sitten ihmiseks jolla tulee olemaan tunneköyhä itsekäs elämä. Toivottavasti joku vielä tulee ja viiltelee sun naamas palasiks sekä pistelee hehkuvan kuumalla nuppineulalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en ole trolli. Enkä koe elämäni olevan tunneköyhää tai edes itsekästä. Tää blogi rajoittuu vain hyvin pieneen osaan mun elämästä, teen mä muutakin kun nussin, vaikken siitä täällä kirjoittaisikaan.

      Toiveesi lienee kuultu, harmi ettet osaa ilmaista itseäsi asiallisesti, tai edes kovin tervejärkisen kuuloisesti.

      Poista

Anna palautetta, kritisoi, esitä postaustoiveita, mitä vain. Simppu iloitsee kommenteista, ehkä vähän kiihottuukin. ;)