torstai 31. tammikuuta 2013

6. Toni

Mun 17-vuotis syntymäpäivä läheni kun tutustuin Toniin siellä kuvagalleriassa. Toni sanoi mulle olevansa 26, mutta en voi olla varma sen todellisesta iästä. Todennäköisesti niillä nurkilla.  Se tiesi alusta alkaen siis, että oon varattu. Se asui vähän kauempana ja meidän tapaamiset venyi yleensä yökyläilyiksi. Menin junalla kaupunkiin, jossa Toni asui ja se sitten haki mut asemalta autollaan. Mentiin sen kämpille, kokattiin jotain ja siirryttiin sänkyyn.

Seksi sen kanssa oli ihan kivaa, se oli hyvä antamaan suuseksiä ja sillä oli mukavan kokoinen, vähän oikealle kaartuva penis. Kaikki olisi ollut täydellistä, ellei Tonista olisi valunut hikeä kuin puristettavasta pesusienestä sen naidessa. Huh ja hyi, se hikimäärä aiheuttaa mussa vieläkin puistatuksia. Onneksi aina pääsi suihkuun ennenkuin piti lähteä kotiin. Tonin kanssa tapailu hiipui välimatkan ja sen ällöttävän hikoilun vuoksi. Ehdittiin tavata kaksi kertaa, lisäksi pari kertaa mä feidasin sen aika täpärästi. Sitten ei vaan pidetty yhteyttä enää. Se otti muhun taas yhteyttä tossa vuosi sitten, jostain syystä kamalat hikiflashbackit estivät mua vastaamasta sille ja hyvä niin.


google kuvahaku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna palautetta, kritisoi, esitä postaustoiveita, mitä vain. Simppu iloitsee kommenteista, ehkä vähän kiihottuukin. ;)