torstai 31. tammikuuta 2013

4. Jesse

weheartit.com




Samana kesänä tutstuin Jesseen. Jesse oli 24 vuotias, eli kahdeksan vuotta mua vanhempi. Jessen kanssa tavattiin aika nopeasti ensimmäisestä juttelusta. Jesse oli siitä erikoinen, että me ei hypätty heti sänkyyn. Sen kanssa me juteltiin paljon ja tapailtiin muuten vaan, jotain pientä käsipeliä oli. Alotin elokuussa koulun siinä kaupungissa, jossa Jesse asui. Tapailtiin mun koulun jälkeenkin joskus. Oltiin tavattu ehkä kahdeksan kertaa ennenkuin päädyttiin harrastamaan seksiä. Mentiin Jessen luo ja naitiin. Se oli tosi hellä ja seksi oli muistaakseni ihan nautinnollista, ei mitenkään erikoista. Tavattiin muutaman kerran vielä niin, että seksikin kuului kuvioihin.


Yhden tosi hellän kerran jälkeen Jesse kysyi multa, että seurustellaanko me. Vastasin että mun täytyy miettiä asiaa. Olin ihan paniikissa, mullahan oli jo poikaystävä. Pääsin kotiin ja illalla kun viestittelin Jessen kanssa torjuin sen seurusteluaikeet. Vetosin siihen, että se on mua niin paljon vanhempi, mun vanhemmat ei ikinä hyväksyis sitä ja blaablaablaa. Jesse oli surullinen, mutta ymmärsi. En usko, että se olis ymmärtänyt jos olisin kertonut että hei, mä vaan pidin vähän hauskaa sun kanssa kun mun poikaystävä on intissä. Jessen jälkeen keskityin kouluun ja harrastuksiin, Samikin oli enemmän lomilla intistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna palautetta, kritisoi, esitä postaustoiveita, mitä vain. Simppu iloitsee kommenteista, ehkä vähän kiihottuukin. ;)