torstai 31. tammikuuta 2013

1. Sami ja se EKA kerta

Sami oli mua 2½ vuotta vanhempi, alettiin seurustella kun mä olin 13 ja Sami juuri täyttänyt 16. Meidän suhde kesti viisi vuotta, erottiin pari viikkoa ennen kun täytin 19.


Eka kertani tapahtui juuri täytettyäni edellisellä viikolla 14 vuotta. 16-vuotiaan Samin kanssa. Mitään aiempaa kokemusta mulla ei ollut seksistä. Mitä nyt olin tutustunut itseeni ja tyydyttänyt itseäni ehkä noin vuoden verran, mitään en kuitenkaan ollut laittanut sisääni ennen Samin sormia. Oltiin tietty pussailtu ja muuta.

Aikamoista sähläämistä se taisi olla alusta asti ja pian sormeilua seurasi jo ensimmäinen kerta kun Samin penis työntyi sisääni. Se sattui todella. Muistaakseni naitiin jo samana päivänä monta kertaa uudelleen ja kipu vähitellen helpotti.

Siinä suhteessa vietettiin Samin kanssa aikaa sängyssä aina monta tuntia kerrallaan, montakin kertaa viikossa. Harrastettiin Samin kanssa monipuolista seksiä. Alun räpellyksen jälkeen löydettiin monia asentoja joissa naida. Opeteltiin yhdessä suuseksin salat ja kokeiltiin myös peppuseksiä. Löydettiin mitä erikoisimpia paikkoja naida, luonnossa, urheilukatsomon alla, kellarissa, yleisissä vessoissa, suihkussa, järvessä, ylipäätään missä vain nyt sattui panettamaan. Kaikenkaikkiaan vaihtelusta huolimatta harrastettiin Samin kanssa aika tavallista seksiä.

Siihen aikaan Sami tuntui mun elämäni mieheltä ja täydellisimmältä ikinä. Olihan se mun ensirakkaus. Siinäkin suhteessa seurasi kaikenlaista ja päädyin meidän aktiivisesta seksielämästä huolimatta sen suhteen aikana jo muutaman muunkin miehen sänkyyn.


2 kommenttia:

Anna palautetta, kritisoi, esitä postaustoiveita, mitä vain. Simppu iloitsee kommenteista, ehkä vähän kiihottuukin. ;)